Srnky na poli

29.01.2009 08:06

Cesta do práce je prostě nádhera... Já si to poslední týdny opravdu užívám. Z domova na místo určení mi to trvá cca 15 - 20 minut, což je doba relativně krátká. Dříve jsem po různých autobusech strávil téměř dvě hodiny a to nemluvím o čekání, mačkání, pouštění starších, kteří místo mě dosedali na nastražené injekční stříkačky. Zkrátka období hromadné dopravy mi k srdci opravdu nepřirostlo.

10. ledna tohoto roku tomu byl přesně rok, co jsem začal jezdit svým novým vozem (Citrónek C3) a minimálně ještě 5 dalších let, než mi skončí leasing, budu muset... O tomhle autíčku se někdy rozepíšu a rozfotím v samostatné rubrice. Teď tedy jen stručně: začne topit už v Dolanech; chybí rádio; do kopce je zrychlení vzhledem k obsahu 1.1 velmi malé a předjíždění kravina; někdy jde špatně zařadit zpátečka; tachometr je o 5 km/h rychlejší než vozidlo (předpokládám, že se nejedná o výrobní vadu, ale záměr - řidič si tak připadá, že řídí rychlejší vůz).

Drandíme si spolu celkem bezpečně a až na jednu nesmyslnou nehodu jsme během toho roku neměli větší problémy. Cesta do práce je skutečně nádhera. Ráno totiž potkávám na polích srnky. Projíždím mezi vzdálenými vesničkami a kolem silnice jsou jen pole a lesy. Často je tak při své cestě do práce potkávám a téměř zastavím, abych si pohled na ně prodloužil. Kdyby nebyla taková klepotice a měl jsem nějaký lepší foťák než je v mobilu, asi bych opravdu zastavil a začal fotit...

A tak jsem si dnes ráno uvědomil, jak jsem rád, že nemusím za prací někam do rušného města mimo tenhle kraj, kde bych se se srnkami každé ráno nemohl pozdravit... Cesta mě totiž dokáže zázračně uklidnit a já mám nakonec po ránu dobrou náladu. A dobrá nálada po ránu se hodí vždycky, obzvláště ve školství!

To mi připomíná, že dnes budou kolegové rozdávat svým třídám pololetní vysvědčení. A zítra jsou pololetní prázdniny. Hurá! Prodloužený víkend na obzoru! Alespoň část budu trávit u klavíru. Slíbil jsem si, že zhudebním jednu životní výzvu o které mi řekl Jardík. Text Michala Horáčka jako příležitost pro talentováné muzikanty - skladatele. Určitě nejsem talentovaný, natož muzikant nebo dokonce skladatel. Ale chtěl bych tuto příležitost využít jenom proto, abych si pak nevyčítal, že jsem ji nevyužil... Jakým způsobem nakonec zaznamenám výsledek momentálně netuším. Nějak to dopadne. Musí.

Tuhle jsem v deníčku psal, že rádio KLFREE ONE jehož jsem spolupachatelem, má potíže na vysílacím PC a já budu muset provést re-instal operačního systému Windows. Tak si představ, že k tomuhle zásahu ještě nedošlo. Na PC není mechanika, takže jsem zatím stihl pouze nahrát OS na usb disk. Jestli to stihnu a bude nálada na sužování s technikou, dostanu se k tomu snad už dnes...

—————

Zpět