Ostříhán a oholen

19.01.2009 13:24

Byl jsem nedávným komentářem u posledního příspěvku upozorněn, že jsem si nechal narůst vous. Ano, skutečně se stalo, že jsem se v poslední době přestal holit tak, abych měl tvářičku jako dětskou prdýlku. Tedy tohle už nedělám dlouhodobě, protože mi bylo jednou kýmsi řečeno, že přiměřené množství vousů by mi opravdu slušelo. Ale všechno jsem to včera tošičku ("r" tam není schválně) zkrátil... Myslím, že nemám ten typ obličeje, který by dokázal obhájit dlouhé vlasy...

Se svým novým notebookem se začínám kamarádit čím dál více a po zprovoznění webové kamery jsem se zbláznil natolik, že některým lidem místo psaného e-mailu posílám videa. Zjistil jsem, že když potřebuju něco rychle vyřídit ve dvou minutách, prostě to nahraju, pošlu a žádné další starosti si nedělám. Ale neboj se, tyhle skopičiny mě přestanou bavit možná ve chvíli, až se jich dostatečně nabažím... Zatím se ale snažím být, jak by řekl Fanánek Dobrota, HYPER!

Fanánka Dobrotu jsem mimochodem potkal dneska ráno, když jsme kolem sebe projížděli v jedné malé obci. Já do práce a Franta z práce po noční. Jezdí vždy zásadně na kole. V létě, v zimě, ať jsou třicetistupňová vedra nebo mráz jako když praští. Vždycky když ho vidím, jsem z toho uvytržení... Tentorkát v mém zorném úhlu: kulich napařený těsně nad zamlžené brýle a osvětlení žádné. V půl osmé už se sice rozednívá, ale něco jako odrazky by se přeci jen hodily.

Dnes večer budu mít návštěvu. Zřejmě. Kamarád VlaJí se přijede podívat a omrknout všechno nové i staré. Dlouho jsme se neviděli, nepopovídali, takže se docela těším. Jako malí kluci jsme spolu hráli šachy a dělali spoustu blbostí. Dneska jsou z nás velký kluci, kteří si hrajou s notebooky a jinými hračkami. Myslím, že to bude fajn setkání...

Během psaní tohoto příspěvku mi dorazila reakce na moje "video místo mailu". Takže první adresát mé videozprávy byl vyloženě zaskočen. Dobře, finální komprese videa je nevalná, ale není to na úkor velikosti souboru, který se dá bez problémů odeslat. Takže hurá na další video-maily! Těšte se, teď se Vám o mě bude i zdát... :) Ne, dělám si samozřejmě legraci. Nic se nemá přehánět a tak se budu i v tomto směru drobně krotit...

Nemohu na závěr smlčet jednu poznámku. Včera jsem měl hovor. Telefonní. Mobilem. Večer. Ex-Linda... Jsem z toho zmatený, smutný i šťastný a to všechno střídá ještě milion dalších pocitů... Jak to bude dál? Má to vůbec nějak dál být? Těžko říct, takhle z hlavy...

—————

Zpět