Oblbnul vínem a notebook

12.01.2009 16:22

Tak jsem se ze soboty na neděli trošičku oblbnul vínem. Během týdne si zásadně nedávám žádný alkohol a někdy se dušuji, že bych si ho nemusel dopřávat vůbec a taky by se nic nestalo. Ale jen pro to vínečko mám ještě vžitou slabost a tak někdy dobré lahvince bílého lahodného moku zkrátka neodolám. A tohle se právě stalo v sobotu. Nějak jsem si to večer odšpuntoval a pomalu vychutnával příjemnou chuť. Nejsem žádným znalcem vína, ale mám svá oblíbená jména na která nedám dopustit...

Neděle začala tím pádem trochu ztěžka, ale nakonec jsem to nějak zdolal. Pořád blbne internetové rádio KLFREE ONE, které jsem před několika lety úspěšně rozjel s několika šikovnými lidmi. Bohužel to vypadá, že chyba bude v odbavovacím PC, které máme ve studiu (a jestli to ještě nevíš, ono studio jsem postupně budoval z garážové dílny u nás doma). Stream vysílaný na server pravidelně vypadává a tak jsem musel oficiálně oznámit, že je dočasná odstávka vysílání. Už jednou jsem něco přeinstalovával a teď je jasné, že v něčem podobném budu muset pokračovat i tento týden... Je to nevděčná práce hlavně proto, že nevím, jestli to o co se budu snažit ve skutečnosti pomůže problém vyřešit...

Tento týden mě však čeká daleko příjemnější záležitost a to je koupě nového notebooku na který jsem dostal v práci finanční prostředky. Lépe řečeno zaslouženou a rozhodně velice pěknou odměnu. Musím ji však využít pouze na počítač a nenechat si ani korunu na víno. Což je vlastně úplně nejlepší... Zařízení už mám vybrané a to vzhledem k jeho ceně má poměrně slušnou konfiguraci:

Procesor: Intel Core 2 Duo T3200 s frekvencí 2 GHz 2 MB L2 cache, Čipset: NVIDIA GeForce 8200M G (MCP79MVL), Displej: 15,4" TFT WXGA ColorShine Rozlišení 1280 x 800 bodů Grafická karta: Integrovaná grafická karta GeForce 8200MG Operační paměť: 2 GB DDR2 800 MHz (1 x 2048MB) 2 sloty pro max. 4 GB Pevný disk: 320 GB, 5400 RPM Rozhraní Serial ATA Mechanika: DVD±RW Multimédia: Integrovaná zvuková karta Zabudované stereo reproduktory a mikrofon Integrovaná CMOS kamera 1,3 Megapixelu Komunikace: Modem 56 Kbit/s Síťová karta 10/100/1000 Mbit/s Intel WiFi Link (802.11b/g/n) Bluetooth 2.1+EDR

Vstupy a výstupy:
1x Express card
1x Microfonní vstup
1x Sluchátkový výstup (S/PDIF)
1x VGA
4x USB 2.0
1x IEEE 1394
1x RJ11
1x RJ45
1x DVI Port
1x Čtečka karet 7v1 (SD/MMC/Mini-SD/XD/MS /MS Pro/MS Duo/MS-Pro Duo)

Pravděpodobně zítra nebo ve čtrvrtek si pro tohohle krasavce jménam Asus pojedu. Notebook je bez operačního systému, protože tam v žádném případě nechci Windows Vista. S instalací starších operačních systémů na nová zařízení jsou trochu problémy, ale i tak jsem ochoten podstoupit nějaké to laborování s konfigurací, než potom nadávat, co všechno mi Visty nespustí a jak je to příšerně pomalé...

Až budu mít notebook doma a instalaci hotovou, určitě doplním své stránky o nějaké obrázky...

—————

Zpět