Notebook a lapálie s kamerou

15.01.2009 16:23

Tak jsem si včera večer slavnostně přivezl nový notebook o kterém jsem nedávno písal. Musím říct, že všechna má očekávání byla téměř splněna. Operační systém jsem do něj začal cpát ihned po rozbalení... A že to rozbalování nebylo v mezích mimo bordel se můžeš přesvědčit... Fotka je z mobilu a protože je nad LCD webová kamera, doufal jsem, že přinesu na stránky nějaké obrázky či video právě z ní... Bohužel, tahle drobnost mi celkově v instalaci nepříjemně hapruje! 

 

Stránky výrobce Asus byly doplněny o nějaké nové ovladače teprve nedávno a bohužel ne všechny se zdají být plně funkční. Rozhodně ty na webcam funkční nejsou. Poslední dobou si tedy co nejpozorněji pročítám nejrůznější diskuzní fóra na toto téma a snažím se najít řešení. Mám takový pocit, že je zatím v nedohlednu...

Ve středu jsem si vyzvedl druhý díl Warcraft série, knížku s názvem Vládce klanů (Christie Golden). Pro samé šaškování s nastavováním ovladačů jsem ještě neměl příležitost přečíst více než předmluvu. Jeden guilďák z naší Hlídky mi vyprávěl, že druhý díl je opravdu skvělý. Počítám, že každý další díl teď bude lepší než ten předchozí. Ale ani nevím, jestli na to čtení budu mít čas...

O víkendu rozšířím tabulku nekouření v rubrice No smoking o další týden a už teď nemůžu skrýt své nadšení. Zatím se držím dobře... Kéž mi to vydrží. Najdou se tací, kteří o tom silně pochybují a jen mě častují posměšnými poznámkami typu: "To jo... Ty tak jo..." apod. Kašlu na ně. Mám svůj plán a toho se nehodlám vzdát...

Myslel jsem, že se budu v poslední době zvládat více věcí, ale nějak mi to nevyšlo. Kupříkladu Linda. Přítelkyně-ex, která nemá Velorex. Nevím proč píšu zrovna tuhle kravinu, ale je rozhodně pravdivá, ačkoliv smysl nedává. Tentokrát jsme se na začátku týdne opět slyšeli a už to vypadá, že je definitivní ámen.  Lepší toho druhého neslyšet a vyrovnávat se s tím po svém, než zbaběle zvednou telefon a zase se na chvilku vrátit do minulosti... Ach jo, kéž by bylo alespoň něco v živote jednodušší...

—————

Zpět